Woolmanin Shopify-workshop – SIIRRETTY

TAPAHTUMA SIIRTYY MYÖHEMPÄÄN AJANKOHTAAN.

Shopify-workshop – Pikakurssi pilvipohjaiseen verkkokaupparatkaisuun

Aika: tiistai 31.3. klo 16.30 – 19.00
Paikka: Crazy Town Jyväskylä, kokoustila Tori (Saapumisohjeet: Kauppakatu 39, sisäänkäynti Kauppalaispihan puolelta)

Shopify-workshopissa opit pikakurssin vauhdilla alustan perusominaisuudet käytännönläheisesti. Tapaamisessa on aikaa myös keskustelulle ja osallistujia kiinnostavien ominaisuuksien läpikäyntiin. Woolman tarjoaa kahvia/teetä ja pientä purtavaa.

Koulutuksessa käydään läpi Shopify-verkkokaupan perusteet:

  • tuotteiden ja tuoteryhmien lisääminen ja hallinnointi
  • verkkokaupan ulkoasun ja toiminnallisuuksien määrittäminen
  • etusivun ja navigaation suunnittelu sekä rakentaminen
  • tilauksen tekeminen ja käsittely

Perustoiminnallisuuksien lisäksi koulutuksessa käydään osallistujien kiinnostuksesta riippuen läpi myös Shopifyn lisäsovelluksia, teeman rakennetta, rajapintoja ja jaetaan vinkkejä itseopiskeluun jatkossa.

Koulutukseen osallistuville avataan Shopify-verkkokaupat etukäteen. Kaupat ovat development-tilassa ja ne eivät velvoita mihinkään. Shopify-kaupan rakentamista voi jatkaa koulutuksen jälkeen halutessaan. Mikäli avatuille testiverkkokaupoille ei ole käyttöä, ne suljetaan huhtikuun 2020 loppuun mennessä.

Kouluttajana workshopissa on Woolmanin ratkaisuarkkitehti Jari Suni.

Shopify on pilvipohjainen verkkokauppa-alusta. Shopifyn avulla sekä fyysisten että digitaalisten tuotteiden myyminen on helppoa. Verkkokaupan yhteydessä voit pitää blogia ja hyödyntää erilaisia sisältösivuja. Shopify on kanadalainen verkkokaupparatkaisu. Alustaa käyttää yli miljoona verkkokauppiasta maailmassa. Lisätietoja Shopifysta Woolmanin verkkosivulla.

Woolman on vuonna 2017 perustettu verkkokauppoihin ja verkkokauppaliiketoimintaan keskittynyt asiantuntijatalo ja Shopify Plus Partner. Tänä päivänä Woolmanilla on neljä toimistoa Suomessa sekä toimistot Tukholmassa ja Amsterdamissa. Tiimiin kuuluu lähes 50 asiantuntijaa. Tavoitteena Woolmanilla on auttaa eurooppalaisia brändejä menestymään globaalissa kaupankäynnissä. Asiakkaisiin kuuluu useita tunnettuja brändejä kuten Reima, Nanso, Suomalainen Kirjakauppa, Vallila sekä Gugguu.