TIVIA Keski-Suomi (aik. Keski-Suomen tietojenkäsittely-yhdistys ry) on Keski-Suomessa tieto- ja viestintätekniikan parissa työskentelevien sekä ICT:stä ja digitalisaatiosta kiinnostuneiden ammattilaisten yhteisö. Edistämme keskisuomalaisten jäsentemme verkostoitumista ja osaamista sekä toimimme puolueettomana yhdyssiteenä alaa opiskelevien, alalla työskentelevien ja alasta muuten kiinnostuneiden henkilöiden, yhteisöjen ja yritysten välillä.

5.12.1972 perustettu Keski-Suomen tietojenkäsittely-yhdistys ry muutti nimensä vuoden 2019 syyskokouksessa (23.11.2019) muotoon TIVIA Keski-Suomi. Yhdistyksemme on valtakunnallisen TIVIA ry:n suurimpia alueellisia jäsenyhdistyksiä.

Järjestämme jäsenillemme monipuolista vapaa-ajan toimintaa, koulutusta eri osa-alueilta ja tarjoamme verkoston keskisuomalaisille IT-ammattilaisille:

• Yritysvierailuja
  • Koulutusta ja seminaareja
  • Kulttuuria ja liikuntaa
  • Muita virkistystapahtumia

Tapahtumat ovat pääosin maksuttomia jäsenillemme ja joihinkin tilaisuuksiin myös ei-jäsenet voivat osallistua tilaisuuksiimme, esimerkiksi erillistä maksua vastaan. Lue lisää toiminnasta tapahtumakalenterista.

Jäseneksi liittyminen kannattaa, sillä osana yhdistystä sinulla on oiva mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan. Yhdistyksemme jäsenet ovat myös TIVIAn jäseniä, joten jäsenenä saat omien etujemme lisäksi suuren määrän valtakunnallisia TIVIAn hyödyllisiä ja rahanarvoisia etuja. Liity jäseneksi!

Jäsentoiminnan lisäksi Ketky palkitsee vuosittain ansioituneita ICT-alan töitä ja tekijöitä stipendirahaston kautta.

TIVIA Keski-Suomen toiminnasta vastaa vuosittain sääntöjen mukaisesti valittava yhdistyksen hallitus.